تدبیر حساب قشم

اکتبر 2, 2024 10:30 ق.ظ

خدمات حسابداری
کلیه امور حسابداری و مالی
خدمات مالی
کلیه امور مالی و حسابداری
ارائه کلیه خدمات حسابداری و مشاوره مالی

ارائه کلیه خدمات حسابداری و مشاوره مالی

یک مشاور مالی در وهله اول پاسخ به سوالات متعدد سهامداران و هیئت مدیره یک واحد تجاری است. مشاوران مالی با تعیین خط مشی‌ها و طرح ریزی برنامه‌های مالی کوتاه و بلند مدت به شرکت‌ها این اطمینان را می‌دهند که از طریق راه‌های متفاوت مسیر حرکت صحیح شرکت‌ها را تعیین نمایند وآنها را به اهداف مالی خود برسانند. حفظ سلامت مالی، کمک به انتخاب‌های صحیح در خصوص سرمایه گذاری‌ها، استحکام بخشیدن به روابط با مشتریان، کاهش ریسک، مدیریت هزینه‌ها و منابع از دیگر وظایف اصلی مشاوران مالی است.

مدیران مالی امروز نقش مهمی در کمک به شرکت های خود در مدیریت تورم، افزایش هزینه ها و اختلال در زنجیره تامین ایفا می کنند. آنها همچنین با چالش‌های هدایت رشد پایدار کسب‌وکار، کاهش ریسک‌ها، ایجاد انعطاف‌پذیری و توسعه مدل‌های تجاری جدید روبرو هستند.

اما برای ارائه به عنوان شرکای رشد استراتژیک، مدیران مالی مالی باید عملکرد مالی را از یک ارائه دهنده خدمات تراکنشی به منبعی حیاتی از بینش ها و راهنمایی های استراتژیک ارتقا دهند.

چالش

غرق شدن در داده ها؛ قادر به آشکارسازی بینش ها نیست
اما بسیاری از سازمان های مالی برای تحقق بخشیدن به این چشم انداز تلاش می کنند. آنها ساختارها و مدل های عملیاتی غیر قابل انعطاف و تکه تکه دارند – آنها همچنین از فرآیندهای دستی، مستعد خطا و برنامه ریزی و تحلیل مالی عقب مانده رنج می برند. آن‌ها با فن‌آوری‌های قدیمی، سیستم‌ها و داده‌های قطع شده مبارزه می‌کنند و در عین حال با چالش مهارت‌آموزی مجدد افراد خود نیز روبرو هستند. در نتیجه، تیم‌های مالی زمان زیادی را صرف جمع‌آوری، جمع‌آوری و خرد کردن اعداد می‌کنند و به اندازه کافی برای کشف بینش‌ها و ارزش‌هایی که از تصمیمات استراتژیک پشتیبانی می‌کنند، صرف نمی‌کنند.

با تغییر اولویت های رهبران مالی به سمت حمایت از رشد پایدار، مدیریت تورم و ایجاد چابکی، آنها ابتدا باید به هر یک از این چالش ها بپردازند.

راه حل

بارها را بردارید، بینش ها را رها کنید
خدمات مشاوره مالی و حسابداری Genpact، سازمان ها را راهنمایی می کند تا آنها را به وظایف مالی آماده آینده تبدیل کنند. کارشناسان عملی ما مدل‌های عملیاتی مالی را دوباره ابداع می‌کنند، بار فرآیندهای معاملاتی را حذف می‌کنند و رهبران را با بینش‌های هوشمندانه برای حمایت از تصمیم‌های تجاری اصلی باز می‌کنند (شکل 1).

سه دارایی اصلی به ما کمک می کند تا این سفر را تسریع کنیم:

ترکیب مناسبی از دانش عملکردی مالی و حسابداری، تفکر طراحی، فناوری و قابلیت های تجزیه و تحلیل داده ها
چارچوب تحول مستمر ما ، که شامل چهار قابلیت مرتبط با هوش سازمانی، مدیریت تغییر یکپارچه و فرهنگ مشتری محور است. ما تخصص، فناوری و داده‌های صنعت را به گونه‌ای گرد هم می‌آوریم که ارزش ترکیبی بیشتر از مجموع قطعات آن را ارائه دهد.
چارچوب های عملکرد و حاکمیت اختصاصی که عملکردهای مالی در سطح جهانی را هدایت می کند

حالت کلی:

افزایش سود با مشخص نمودن روش‌ها و تعیین هدف‌ها.
بررسی روش‌های گوناگون تامین مالی و افزایش سرمایه، مانند اخذ وام و غیره.
بررسی بازارهای مالی و شرایط اقتصادی.
مشخص نمودن ریسک فرصتهای سرمایه گذاری برای سهامداران و تعیین بهترین گزینه.
بررسی و تعیین روش‌های تغییردرصورت وضعیت مالی شرکت.
راهنمایی در خصوص خرید و فروش سهام و اوراق قرضه.
طرح ریزی برنامه‌های مالی برای کمک به مشتریان جهت رسیدن به اهداف مالی بلند مدت و کوتاه مدت.